Avondvierdaagse 2019

Reglement

• Iedere deelnemer neemt deel op eigen risico. Stichting KRAK stelt zich dan ook niet aansprakelijk voor schade of letsel ontstaan door deelname aan dit evenement.
  • In verband met het voorgaande kunnen kinderen onder de 12 jaar alleen deelnemen onder begeleiding van een volwassene, kinderen tot en met 16 jaar mogen alleen zonder begeleiding lopen als zij hiervoor toestemming hebben van hun ouder of verzorger; er zijn stukken die door bos lopen en vooral op de 7,5 km zullen mensen vaak alleen lopen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
  • Het is van belang om de geldende verkeersregels niet te overtreden en zoveel mogelijk gebruik te maken van voet- en wandelpaden. Indien deze niet aanwezig zijn probeer dan zoveel mogelijk aan de linkerkant van de weg te lopen.
  • Aanwijzingen van KRAK-medewerkers en/of de politie dienen op te worden gevolgd.
  • Bij de stempelposten zijn mensen van de EHBO aanwezig om blaren en kleine verwondingen te behandelen.
  • Het startbureau is geopend tussen 18.45 en 19.15 uur.
  • Het startbureau is bemand tot 20.30 uur; het is dus de bedoeling dat u voor deze tijd terug bent.
  • Geniet van de natuur, laat geen rommel achter, zodat ook diegenen die na u komen van deze natuur kunnen genieten.

Wij wensen u een plezierige avondvierdaagse!

Bij vragen en/of problemen tijdens de avondvierdaagse kunt u de organisatie van Stichting KRAK bereiken via telefoonnummer: 06 - 365 458 43

De avondvierdaagse wordt mede mogelijk gemaakt door:

Klik om één van de andere routes te openen links op de desbetreffende route of klik rechts voor een PDF-versie:

Route 1 - 2,5 km PDF-versie
Route 2 - 5,0 km PDF-versie